• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی تهرانپارس شرقی

قالیشویی تهرانپارس شرقی

قالیشویی تهرانپارس شرقی

قالیشویی تهرانپارس شرقی انواع فرش را بالاترین کیفیت شستشو می‌دهد

شما هم نزدیک ایام نوروز به دنبال قالیشویی در نزدیکی محل سکونت خود هستید؟ اغلب بانوان دغدغه شستشو فرش‌ها را دارند و به هر قالیشویی اعتماد نمی‌کنند. در این مطلب از وب سایت قالیشویی تهرانپارس شرقی شما را با ویژگی‌های یک کارخانه فرش‌شویی معتبر آشنا خواهیم کرد.

خدمات قالیشویی تهرانپارس شرقی

قالیشویی تهرانپارس دارای خدمات متمایز و متنوعی است که دلیل اصلی وجه تمایز آن با سایر قالیشویی‌ها شده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شستشوی انواع فرش

برای شستشو انواع فرش در این مجموعه بزرگ ابتدا گرد و خاک موجود روی آن تمیز می‌شود. سپس فرش‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و مدرن‌ترین تجهیزات شسته خواهند شد. قالیشویی تهرانپارس شرقی از مواد شوینده درجه یک و خنثی جهت شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کند و تمامی مراحل از جمله آبکشی را با دقت زیاد به پایان می‌رساند.

مراحل شستشوی فرش در این قالیشویی برای رفع آلودگی‌ها بدون آسیب رسیدن به فرش زیر نظر متخصصین صورت می‌گیرد.

رنگ‌برداری فرش

یکی دیگر از خدمات بی‌نظیر قالیشویی تهرانپارس به عنوان بهترین قالیشویی در شهر تهران، رنگ‌برداری فرش است. یک هنر کاملاً تخصصی و ظریف که باید حتماً توسط کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده انجام شود.

رفو و بازسازی فرش

قالیشویی تهرانپارس شرقی برای ترمیم و رفوی انواع فرش از تجهیزات  مناسب و کارشناسان ماهر کمک می‌گیرد. نوع آسیب فرش، جنس و بافت بر نحوه رفوگری و تجهیزات مورد نیاز آن تأثیر می‌گذارد.

رفوی فرش به دلیل این که یک مهارت تخصصی است باید توسط افراد آموزش دیده و حرفه‌ای انجام شود. در قالیشویی تهرانپارس کلیه مراحل رفو توسط متخصصینی که با این حرفه آشنایی دارند انجام می‌شود.

ریشه‌زنی فرش

از دستگاه مخصوص به همراه نخ مشابه چله فرش در قالیشویی تهرانپارس برای ریشه‌زنی استفاده می‌شود. در صورتی که کل ریشه‌های فرش آسیب دیده باشد، همه ریشه مجدد بازسازی خواهد شد. تعمیر ریشه‌های فرش استحکام آن را افزایش می‌دهد و به حفظ ظرافت فرش کمک می‌کند.

زمانی که ریشه فرش آسیب ببیند به بافت فرش نیز آسیب خ و به مرور موجب شل شدن تار و پود فرش شود. خواهد شد. در قالیشویی تهرانپارس ریشه فرش به دو روش ریشه‌زنی آماده و ریشه‌کشی رفو می‌شود.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی تهرانپارس شرقی

در ادامه شما را با مراحل شستشوی فرش در این کارخانه آشنا می‌کنیم:

  • مشاوره: در اولین قدم شما یک مشاوره کامل با یکی از کارشناسان مجموعه انجام می‌دهید.
  • ثبت سفارش: بعد از مشاوره در صورت توافق بر سر قیمت قالیشویی، سفارش شما ثبت می‌شود.
  • تحویل فرش: بر اساس زمان تحویل که هنگام ثبت سفارش اعلام کرده‌اید به محل شما اعزام و فرش‌ها را جمع‌آوری و تحویل می‌گیرند.
  • شروع شستشو: در کارخانه قالیشویی تهرانپارس شرقی فرش‌ها توسط افراد متخصص مورد بازبینی قرار می‌گیرند تا مواد شوینده و روش شستقا مشخص شود.
  • تحویل به موقع: پس از مراحل خشکشویی در مرحله آماده‌سازی برای ارسال به محل شما می‌شود.
قالیشویی تهرانپارس
قالیشویی تهرانپارس

چرا قالیشویی تهرانپارس شرقی را انتخاب کنید

برای انتخاب قالیشویی تهرانپارس توسط شما دلایل خاص خود را داریم که به شرح زیر هستند:

مواد شوینده با کیفیت

از آسیب به فرش‌های شما با فراهم کردن مواد شوینده با کیفیت و جدیدترین دستگاه‌های قالیشویی جلوگیری می‌شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با به روزترین متدهای بهداشتی روز دنیا قالیشویی تهرانپارس شرقی فرش‌های شما را شستشو و تحویل می‌دهد.

قیمت مناسب

این قالیشویی با ارائه قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا در میان مشتریان شهرت دارد و تمامی قیمت‌های اعلامی آن زیر نظر اتحادیه است.

تحویل به موقع

در این قالیشویی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فرش‌های شما به موقع تحویل گردد.

تیم حرفه‌ای و متخصص

افراد متخصص و با تجربه که دارای سابقه فعالیت طولانی هستند در این کارخانه مشغول به کار می‌باشند.

قالیشویی مجهز

قالیشویی تهرانپارس شرقی دارای جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک است و برای تمامی خدمات دستگاه مخصوص وجود دارد.

نتیجه گیری

در این مطلب از وب سایت قالیشویی تهرانپارس شرقی شما را با خدمات و ویژگی‌های این کارخانه آشنا نمودیم. در صورتی که به دنبال بهترین قالیشویی جهت شستشو فرش‌های خود هستید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.