• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی خوب در تهرانپارس

قالیشویی خوب در تهرانپارس

قالیشویی خوب در تهرانپارس

آشنایی با قالیشویی خوب در تهرانپارس

امروزه به دلیل افزایش قیمت فرش‌ها، شستن آن‌ها به دلیل تاثیر نحوه شستشو بر طول عمر فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است به همین علت نمی‌توان شستشوی فرش را به هر قالیشویی سپرد و یا اینکه به صورت خانگی اقدام به شستن فرش‌ها نمود بلکه لازم است که حتما شستشوی فرش‌ها توسط یک قالیشویی تمام مکانیزه و دارای سابقه بالا صورت پذیرد. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید دیگر دغدغه شستن فرش‌های خود را نداشته باشید و تا انتهای این مقاله از قالیشویی تهرانپارس شرق همراه ما باشید زیرا ما قصد داریم یک قالیشویی خوب در تهرانپارس را به شما معرفی نماییم.

تفاوت قالیشویی خوب در تهرانپارس نسبت به دیگر قالیشویی‌های سطح شهر

به طور معمول قالیشویی‌ها به سبک‌ها و شیوه‌های متنوعی اقدام به شستن فرش‌ها و خشک نمودن آن‌ها می‌کنند به عبارت دیگر نحوه شستشوی فرش در هر قالیشویی متفاوت از دیگری است. علاوه بر تفاوت در نحوه شستشو هر کدام از این قالیشویی‌ها خدمات مختلف و متفاوت از هم را ارائه می‌دهند. در این قسمت به بیان تفاوت‌های متمایز قالیشویی خوب در تهرانپارس نسبت به دیگر قالیشویی‌ها می‌پردازیم:

ترمیم فرش

امروزه به دلیل افزایش چشمگیر قیمت‌های فرش افراد زیادی سعی می‌کنند از فرش‌های قبلی خود مراقبت بیشتری نمایند و در صورت نیاز به جای تعویض فرش آن را تعمیر و ترمیم نمایند‌. این افراد به منظور ترمیم فرش‌های خود به دنبال قالیشویی‌هایی می‌گردند که بتوانند با خیال آسوده و اطمینان کامل فرش‌های خود را به آن‌ها بسپارند. یکی از خدمات قابل ارائه قالیشویی خوب در تهرانپارس که در زمینه آن سابقه و مهارت بسیار بالایی دارد ترمیم و رفو فرش است. بیشتر افرادی که از فرش دستی استفاده می‌کنند به علت تبحر این قالیشویی در زمینه ترمیم، فرش دستی خود را برای تعمیر به این قالیشویی می‌سپارند.

شستشوی فرش

امروزه شاهد تنوع طرح، رنگ، بافت و … در فرش‌ها و افزایش قیمت آن‌ها هستیم،  به همین علت است که شستن فرش‌ها امری تخصصی شده است و نمی‌توان شستشوی فرش را به صورت خانگی انجام داد بلکه نیاز است که حتما فرش‌ را به یک قالیشویی که دارای تبحر و تجهیزات مدرن در زمینه شستشوی فرش است سپرد. قالیشویی خوب در تهرانپارس با به کارگیری کارشناسان فرش اقدام به شستشوی فرش‌ها به صورت اصولی با توجه به طرح، بافت و تراکم فرش می‌نماید.

شستشوی مبلمان

شستشوی مبلمان یکی دیگر از خدماتی است که این قالیشویی به نحو احسنت ارائه می‌دهد. برای شستشوی مبلمان نیاز به انتقال مبلمان به قالیشویی نبوده بلکه این قالیشویی با استفاده از تجهیزات خاص شستشوی مبلمان را در محل انجام می‌دهد. بهتر است بدانید که در سطح شهر تنها چند قالیشویی مکانیزه وجود دارد که در زمینه شستشوی مبلمان در محل فعالیت می‌کند.

داشتن تعرفه مناسب

شاید در نظر اول افراد با خود گمان کنند که با توجه به مکانیزه بودن این قالیشویی و خدمات متمایزی که ارائه می‌دهد تعرفه‌های آن نیز باید بسیار بالا باشد‌ اما باید گفت در این قالیشویی تمام تعرفه‌ها طبق تعرفه‌های اعلام شده از سوی سازمان قالیشویی بوده است و  این قالیشویی در مقابل خدمات متمایز ارائه شده خود تعرفه بسیار منصفانه‌ای را دریافت می‌کند.

قالیشویی در تهرانپارس
قالیشویی در تهرانپارس

خدمات قالیشویی تهرانپارس شرق

خدمات این قالیشویی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در این قسمت به بیان تعدادی از این خدمات می‌پردازیم:

  1. شستشو انواع مختلف فرش دستبافت، تابلو فرش و فرش ماشینی طبق اصول اسلامی
  2. خشک کردن فرش‌‌ها به صورت کاملا اصولی و منطبق با استانداردهای موجود روز دنیا بدون وجود هیچ گونه رطوبت،  نم، بوی نامطبوع در فرش
  3. شستشو انواع پرده‌های مختلف زبرا، حریر و … در محل و یا در صورت تمایل مشتری در قالیشویی
  4. رفو و ترمیم انواع مختلف فرش دستباف و ماشینی، تابلو فرش، مبلمان و …
  5. استفاده از مواد شوینده درجه یک که بیشتر این مواد از شوینده‌های نانو درجه یک است.
  6. شستشو، خشکشویی با بخار انواع سرویس‌های مبلمان سلطنتی، راحتی و … در محل با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات فوق پیشرفته
  7. استفاده و به کارگیری از دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات فوق مدرن
  8. اتوکشی و خشک نمودن پیشرفته فرش‌‌ها بعد از شستشو
  9. تحویل فرش‌‌ها درب منزل به صورت کاور در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن بعد از شستشو

خلاصه

قالیشویی تهرانپارس شرق یکی از بهترین قالیشویی‌های تمام مکانیزه است که خدمات این قالیشویی در نوع خود بسیار متمایز هستند. داشتن سابقه بالا، استفاده از کارشناسان فرش در زمینه شستشو و تعمیر فرش‌ها و … از دلایلی است که شما می‌توانید با خیال کاملا آسوده و اطمینان خاطر شستشوی فرش‌های ماشینی و دستی خود را به این قالیشویی بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.