• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

فرش یکی از لوازم ضروری است که همه ما در خانه‌های خود از آن‌ استفاده می‌کنیم. حال اینکه هر فرشی با توجه به نوع الیاف، طرح، رنگ، تراکم و … متفاوت از دیگری بوده که همین موضوع باعث شده شستشوی آن‌ها هم متفاوت از دیگری باشد. شستشو فرش کار ساده و ابتدایی نیست بلکه فعالیتی طاقت‌فرسا و نیازمند به تخصص است. شاید با خواندن این مطلب اندکی بیاندیشید که شستشو فرش چرا باید توسط یک متخصص انجام شود؟

 باید گفت برای آسیب وارد نشدن به الیاف فرش باید ماده شوینده مناسب آن را استفاده کرد حال آنکه لک‌های موجود بر روی فرش خود به شیوه‌های متفاوتی از بین می‌روند. از این رو بهتر است قبل از شستن فرش توسط خودتان آن را به کادری مجرب واگذار کنید تا با پرداخت هزینه کم فرش‌های خود را بدون کم شدن طول عمر آن‌ها به دلیل شستشوی نادرست، تمیز، سالم و کاور شده درب منزل تحویل بگیرید.

 قالیشویی تهرانپارس شرق دارای خدمات متمایز و کادری متخصص است که برای آشنایی بیشتر شما با آن در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر به دنبال بهترین قالیشویی تهرانپارس هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

برخی از ویژگی‌های ممتاز قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

  • اولین و مهم‌ترین موضوعی که در انتخاب یک قالیشویی خوب بسیار مهم و اثرگذار است داشتن تجهیزات مدرن، پیشرفته و مکانیزه و استفاده از آن‌ها در شستشو فرش‌ها است. تجهیزات در عملیات شستشو تاثیر بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که هر چقدر این تجهیزات کارآمدتر باشند شستشو بهتر انجام می‌شود. ویژگی ممتاز قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته است.
  • استفاده از متخصصین و کارشناسان حاذق در زمینه شستشوی فرش، تشخیص بافت، رنگ جنس فرش و …. و انتخاب بهترین مواد شوینده متناسب با ویژگی‌های هر فرش که از ویژگی دیگر این قالیشویی است.
  • انجام مرحله خشکشویی فرش با دستگاه‌های مدرن و انجام اصولی آن بدون باقیماندن هیچگونه نم و رطوبتی در فرش که توسط این قالیشویی به نحو احسنت انجام می‌گردد.
  • قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس با توجه به نیاز مشتریان خود که از سراسر شهر هستند، خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه می‌دهد. خدماتی نظیر شستشوی فرش دستبافت، فرش ماشینی، خشکشویی مبل، خوشخواب و ….
  • ارائه فاکتور‌های رسمی کارخانه مبنی بر دریافت و تحویل فرش به مشتری که این امر نشان‌دهنده اعتبار این قالیشویی است.

خدمات قابل ارائه قالیشویی تهرانپارس شرق

 قالیشویی تهرانپارس شرق یکی از مجهزترین قالیشویی‌ها در سطح منطقه است که دارای سابقه فعالیت بالایی بوده و خدمات ارائه شده در این قالیشویی تنوع بسیار بالایی دارد. این قالیشویی با سطح بالای خدمت‌رسانی خود در صدد آن بر آمده تا نیاز تمام مشتریان را برطرف نمایید. تعدادی از این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  1. شستشو و رفو انواع قالی‌های دستی، ماشینی و تابلو فرش‌ها
  2. شستشوی انواع پرده‌ها با جنس‌های مختلف
  3. شستشو موکت، قالیچه، پشتی دستی و …
  4. شستشو انواع مبلمان و خشکشویی آن‌ها در محل
  5. ترمیم و رفو انواع فرش، مبلمان و …
  6. شستشو و خشک کردن با مواد و شوینده‌های نانو و درجه یک
  7. استفاده از لوازم تجهیزات مدرن و پیشرفته
  8. اتوکشی انواع فرش‌ها بعد از شستشوی آن‌ها
  9. ارائه خدمات توسط کارکنان باتجربه و بسیار خوش برخورد.
قالیشویی تهرانپارس شرق
قالیشویی تهرانپارس شرق

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شستشو فرش در قالیشویی

عوامل متعددی در شستشو فرش دخیل هستند. تمام این عوامل در نرخ مصوب صنف قالیشویان لحاظ شده است و نرخ پایه شستشو قالی در تمام قالیشویی‌ها یکسان می‌باشد. این قیمت در مواردی با ارائه خدمات بیشتر از سوی کارخانه می‌تواند تغییرات جزئی نیز داشته باشد. این خدمات عبارتند از:

  • نیاز به ترمیم و رفو فرش‌ها
  • استفاده از مواد شوینده خاص در شستشوی فرش‌های دستی
  • استفاده از نوع خاصی از تجهیزات در شستشوی فرش‌ها
  • ارائه خدمات شستشو در محل

سخن پایانی

قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس به همشریان تهرانی و شهرستانی خدمت‌رسانی می‌کند. این قالیشویی از تجهیزات بسیار مدرن در ارائه انواع خدمات خود استفاده کرده و تمام مراحل شستشوی فرش‌ها، مبلمان، خوشخواب و … زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای صورت می‌گیرد. شما با خیالی راحت می‌توانید شستشو فرش‌های خود را به قالیشویی تهرانپارس شرق بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.