• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس فرش‌های شما را مثل روز اول تحویل می‌دهد.

شستشو فرش‌ها امروزه به دغدغه اصلی خانم‌های خانه‌دار تبدیل شده است. اغلب افراد به دنبال مجموعه‌ای متعهد و کاربلد هستند که فرش‌های خود را به آن جا بسپارند. اگر به دنبال شستشوی اصولی و شرعی فرش‌های خود هستید این مطلب از سایت قالیشویی تهرانپارس شرق را از دست ندهید.

خدمات قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس

قالیشویی تهرانپارس شرق، بهترین و معتبرترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس است. این قالیشویی مجهز و قدیمی توانسته است با ارائه خدماتی نظیر شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، ترمیم و مرمت فرش‌های قدیمی و فرسوده،  شستشوی انواع مبلمان، پرده، موکت و … به اهالی محترم تهرانپارس، خدمت‌رسانی کند.

این مجموعه با قدمتی چندین ساله جهت خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان خود، پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های شستشو را به کارگرفته است تا بتواند کیفیتی در خور و شایسته به شما عزیزان ارائه دهد. شما با سپردن فرش‌های خود به بهترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرش‌های خود را شسته شده و لول شده درب منزل تحویل بگیرید.

چرا قالیشویی تهرانپارس شرق

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس همواره جهت ارائه خدماتی به روز و متمایز کوشیده است. این قالیشویی با استفاده از تجهیزات مدرن خود، قادر به برطرف کردن تمامی لکه‌های موجود بر روی فرش است. همچنین انجام آب‌گیری به طور کامل نیز از دیگر ویژگی‌ها و خدمات این مجموعه است. استفاده از مواد شوینده با کیفیت، درجه یک و بدون حساسیت از دیگر مزایای آن است.

 همان‌طور که می‌دانید تاروپود و جنس فرش‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، به همین علت مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌شود نیز باید متفاوت و متناسب با نوع فرش باشد. این مهم در قالیشویی تهرانپارس شعبه فلکه سوم به خوبی رعایت می‌شود‌.

تمامی موارد گفته شده می‌تواند دلیل محکمی بر برتری و متمایز بودن این مجموعه بزرگ و با قدمت باشد.

 برخی از ویژگی‌های قالیشویی تهرانپارس شرق

قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس دارای ویژگی‌هایی است که این مجموعه را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند. این قالیشویی از قدیمی‌ترین قالیشویی‌های عضو اتحادیه و دارای سابقه‌ای درخشان و قدمتی طولانی در خدمت‌رسانی به مردم جهت شستشوی انواع فرش و لوازم منزل است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا جهت شستشوی دقیق و اصولی فرش‌ها، همچنین برخورداری از کادری مجرب و حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های این  قالیشویی به شمار می‌آید.

 از دیگر ویژگی‌های مهم و بارز این مجموعه می‌توان به مشتری‌مداری و تلاش مضاعف جهت کسب رضایت مشتری اشاره کرد.

قالیشویی در فلکه سوم
قالیشویی در فلکه سوم

یک پیشنهاد ویژه به ساکنین محله تهرانپارس

ساکنین محله تهرانپارس، اگر برای شستشو فرش‌های خود در انتخاب قالیشویی مردد هستید، تردید را کنار بگذارید، خبر ویژه‌ای برای شما داریم. قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس همچون گذشته با بالاترین کیفیت، شستشوی فرش‌های شما را به عهده می‌گیرد. این مجموعه در کنار قدمت و سابقه طولانی خود در امر شستشوی فرش، از تجهیزات مدرن و پیشرفته نیز جهت خدمت‌رسانی بهتر به شما هم محله‌ای‌های عزیز استفاده می‌کند.

فرش‌های خود را به این قالیشویی با سابقه و مجهز بسپارید. بدون نیاز به اتلاف وقت و حضور در ترافیک و آلودگی هوا، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرش‌های خود را شسته و تمیز درب منزل تحویل بگیرید. این قالیشویی معتبر و نام آشنا، در همسایگی شما قرار دارد.

فرصت نزدیکی به بهترین و قدیمی‌ترین قالیشویی را از دست ندهید. تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات ما در مجموعه بزرگ قالیشویی تهرانپارس شعبه فلکه سوم، بهره‌مند شوید.

هزینه قالیشویی تهرانپارس شرق

قدیمی‌ترین، بهترین و معتبرترین قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس، همواره جهت افزایش سطح کیفیت خدمات خود کوشیده است. در همین راستا از بهترین و مجهزترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برد. از آنجایی که تعرفه خدمات شستشوی انواع فرش با توجه به روش شستشو، نوع فرش و نوع مواد شوینده و … تعیین می‌شود. ممکن است در برخی موارد با هزینه‌های نسبتا بالاتری برای شستشوی فرش‌های خود، مواجه شوید.

مجموعه قالیشویی بزرگ تهرانپارس شرق، جهت رضایت شما عزیزان تعرفه‌ خدمات خود را بسیار مناسب و به صرفه درنظر گرفته است. شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از هزینه‌های بالای شستشو، فرش‌های خود را به قالیشویی تهرانپارس بسپارید و از تمیزی دوباره فرش‌‌های خود با مناسب‌ترین قیمت، لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب شما را با قالیشویی در فلکه سوم تهرانپارس و خدمات آن آشنا نمودیم. برای برقراری ارتباط و ثبت درخواست می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.