• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

شستشوی انواع خوشخواب در تهرانپارس

شستشوی انواع خوشخواب در تهرانپارس

شستشوی انواع خوشخواب در تهرانپارس

شستشو انواع خوشخواب در قالیشویی تهرانپارس شرق

خوشخواب‌ها یکی از وسایلی هستند که به علت‌های گوناگونی در معرض آلودگی و کثیف شدن قرار می‌گیرند و شستشو و تمیز کردن آن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر فردی است. معمولا به علت نوع جنس و ضخامت خوشخواب‌ها نمی‌توان آن‌ها را به صورت دستی و خانگی شست و برای شستشو آن‌ها نیاز است که به قالیشویی مراجعه کنید.‌

در قالیشویی‌ها با استفاده از دستگاه‌های کاملا مکانیزه بدون نیاز به آب‌ریزی و با استفاده از بخار به شستشو خوشخواب‌ها می‌پردازند. اگر به دنبال اطلاعات کاملی درباره علت‌های شستشوی خوشخواب و نحوه شستن آن‌ توسط قالیشویی در منطقه تهرانپارس و اطراف هستید حتما تا انتهای مقاله از قالیشویی تهرانپارس شرق همراه ما باشید. زیرا ما در این مقاله در مورد شستشوی انواع خوشخواب در تهرانپارس صحبت خواهیم کرد.

دلایل اصلی و علت شستشوی انواع خوشخواب چیست؟

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می‌شود ما نیاز به شستشوی انواع خوشخواب داشته باشیم این دلایل عبارتند از:

وجود ساس تختخوابی

در بافت و درزهای موجود در تشک‌ها و در بسیار از درزهای موجود در وسایل خانگی حشره‌ای به نام ساس مخفی می‌شود که به طور معمول بزرگ‌تر از کک‌ها هستند. این حشرات در شب فعالیت خود را شروع کرده و بدن افراد را نیش می‌زنند. از بین بردن این حشرات کار بسیار سختی است و با دادن خوشخواب به قالیشویی طی مراحل مختلف شستشو و استفاده از دستگاه‌های مکنده این حشرات را از بین می‌برند.

وجود مایت‌ها

ماده غذایی اصلی مایت‌ها ذرات ریز موجود در گرد‌وغبار است که تشک‌ها و خوشخواب‌ها بهترین محل برای تجمع این موجودات ریز هستند. این موجودات ریز عامل به وجود آمدن انواع آلرژی‌ها و آسم هستند که برای نابودسازی آن‌ها نیاز است که فرد حتما خوشخواب را بشویید.

تعریق بدن هنگام خواب

عرق کردن هنگام خواب به مرور زمان باعث می‌شود تا بوی نامطبوع عرق بر روی خوشخواب تاثیر بگذارد و خوشخواب هم این بو را بگیرد. به همین علت نیاز است که حتما خوشخواب شستشو شود.

وجود لک‌های مختلف بر روی خوشخواب‌ها

امکان دارد به دلایل مختلفی اثرات لک بر روی خوشخواب ایجاد گردد. لک‌هایی مانند لک خون و یا ادرار و سایر لک‌های دیگر که شستشو و برطرف کردن آن‌ها امری تخصصی است. به همین علت نیاز است که حتما این خوشخواب‌ها را جهت شستشو به یک قالیشویی متخصص سپرد.

قیمت بسیار بالای خوشخواب‌ها

خوشخواب‌ها در انواع مختلف طبی، فنری و … در ابعاد، سایز و ارتفاع‌های مختلفی تولید می‌شوند. باید گفت که قیمت بالای خوشخواب یکی از دلایلی است که افراد به دنبال شستشوی آن‌ها هستند تا با شستشوی انواع خوشخواب توسط قالیشویی خوشخواب‌های تمیز و نویی همچون روز اول داشته و نیاز به خرید خوشخواب با قیمت بالاتری را نداشته باشند.

معمولا حمل‌ونقل خوشخواب‌ها و جابه‌جایی آن‌ها به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین امری سخت و طاقت فرسا است. به همین علت افراد تمایل دارند تا شستشوی خوشخواب خود را در محل انجام دهند. قالیشویی تهرانپارس شرق با داشتن دستگاه‌های مکانیزه تمام اتوماتیک قادر به ارائه خدمات شستشوی خوشخواب در محل است.

شستشوی انواع خوشخواب
شستشوی انواع خوشخواب

مراحل مختلف شستشوی خوشخواب

شستشوی خوشخواب با مواد شوینده مختلف و آب سرد باعث از بین رفتن آن و کاهش عمر می‌شود و می‌توان گفت شستشو خوشخواب فعالیتی بسیار سخت و طاقت فرسا و در کنار آن تخصصی بوده که نیاز است شستشوی انواع خوشخواب را به قالیشویی واگذار کنید. شستشو خوشخواب توسط قالیشویی مراحل مختلفی دارد که عبارتند از:

  • در صورت وجود ملحفه و یا رویه با قابلیت جداسازی آن را از روی خوشخواب جدا می‌نمایند.
  • در مرحله بعد توسط یک برس گردوغبار، مو و ذرات ریز را از روی خوشخواب پاکسازی می‌کنند.
  • با استفاده از دستگاه‌های مکنده نظیر جاروبرقی شروع به از بین بردن گردوغبار موجود در درزهای خوشخواب می‌کنند.
  • و در انتها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و دستگاه‌های بخار و با استفاده از مواد شوینده خاصی اقدام به شستشو خوشخواب می‌کنند.

سخن پایانی

شستشو خوشخواب به دلایل مختلفی بسیار سخت و در نوع خود تخصصی بوده که برای شستشوی این ملزومات خواب نیاز است که حتما شستشوی آن را به بهترین قالیشویی تهرانپارس بسپارید. به طور معمول شستشو خوشخواب به دلیل حمل‌ونقل سخت آن در محل انجام می‌گردد که به علت نیاز داشتن به دستگاه‌های مکانیزه مخصوصی هر قالیشویی قادر به ارائه چنین خدماتی در محل نیست. قالیشویی تهرانپارس شرق از معدود قالیشویی‌هایی است که دارای ارائه خدمات مختلف در محل بوده و برای شستشوی انواع خوشخواب و مبلمان و…. با اعزام نیروهای متخصص در محل شستشو را به کامل‌ترین نحو انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.