• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

آشنایی با قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

این روزها به دلایل مشکلاتی همچون آپارتمان نشینی و وقت ناکافی کم‌تر کسی پیدا می‌شود که با آب و پودر و با شیوه کاملا سنتی فرش‌ها را بشوید. به همین دلیل پیدا کردن یک قالیشویی معتبر بسیار اهمیت دارد. در این راستا می‌توانید شستشوی انواع فرش خود را به قالیشویی تهرانپارس شرق بسپارید و به تمیزی هرچه تمام‌تر تحویل بگیرید.

دلایل اهمیت شستشو فرش‌ها توسط قالیشویی

شستشوی فرش‌ها نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد تا هیچ صدمه‌ای به طرح و نقش و درخشندگی فرش‌ها وارد نشود. یک قالیشویی متعهد برای هر نوع فرش دستی یا ماشینی روش شستشوی مخصوصی را در نظر می‌گیرد و قبل از شستشو به کارشناسی و بررسی آن‌ها می‌پردازد.

استفاده از شوینده‌های نامناسب در زمان شستشو فرش در منزل، فرش شما را تمیز نکرده و بلکه موجب از بین رفتن کیفیت رنگ‌های آن می‌شود. به همین دلیل شستشو فرش‌ها در قالیشویی بهترین انتخاب است تا فرش‌ها کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهند و مانند روز اول درخشان باشند.

مراحل شستشو فرش در قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

مراحل شستشو در این قالیشویی بعد از ثبت سفارش و تحویل گرفتن فرش به شرح زیر است:

مرحله غبارگیری

تمام خاک و گرد و غبار را در این مرحله از تار و پود  الیاف فرش می‌گیرند.  زیرا اگر این کار انجام نشود و گرد و خاک در عمق الیاف فرش باقی بمانند به مرور  زمان باعث پوسیدگی فرش خواهند شد.

مرحله شستشوی فرش

بعد از مرحله غبارگیری، شستشوی فرش شروع می‌شود که این مرحله با استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص انجام می‌گیرد. نیروها بر میزان دمای آب و مواد شوینده واقف هستند تا به فرش شما آسیبی وارد نشود و با بهترین کیفیت شسته شود.

مرحله آبکشی

بعد از شستشوی فرش‌ها آن‌ها را با ماشین‌آلات قوی آبکشی می‌کنند تا هیچ گونه مواد شوینده در فرش باقی نماند.

مرحله خشک کردن

بعد از آبکشی فرش‌ها را به گرمخانه برده تا با ماشین آلات گازی خشک شوند.

مرحله لوله کردن

در مرحله آخر بعد از خشک شدن آن‌ها را لوله کرده و کاور کشی می‌کنند و برای ارسال به شما آماده می‌شوند.

چرا قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس

دلایل مهمی برای انتخاب قالیشویی در خیابان بهار توسط شما داریم که در ادامه بیان کردیم:

سابقه بالایی در صنعت قالیشویی تهران دارد.

مجهز به کارخانه‌ای اختصاصی و شستشو بدون واسطه است.

در سراسر محله‌های تهران سرویس‌دهی فوری دارد.

دارای نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده است.

این قالیشویی همیشه برای زمان مشتری اهمیت قائل می‌شود و هرگز وقت را تلف نمی‌کند. قالیشویی تهرانپارس دارای شعبه‌های متعدد است و سریع‌ترین و وسیع‌ترین گستره خدماتی را دارد. تأثیرگذاری این موضوع در سرعت انجام تعهدات است.

قالیشویی تهرانپارس با استفاده از فناوری‌های نوین و جدید توانسته است از آسیب‌دیدگی احتمالی حین شستشو جلوگیری کند و در حفظ و نگهداری فرش‌های مشتری کوشا باشد.

این قالیشویی با تجربه و سابقه کار بالا دارای مقبولیت خاصی میان قدیمی‌های محلات است.

قالیشویی در خیابان بهار
قالیشویی در خیابان بهار

وجه تمایز قالیشویی تهرانپارس با دیگر قالیشویی‌ها

قالیشویی تهرانپارس یکی از قالیشویی‌های با سابقه عضو اتحادیه است که از دستگاه‌ها و ماشین آلات شستشوی مکانیزه بهره می‌برد. تمامی امکانات و وسایل مورد استفاده در این قالیشویی به روز و مدرن بوده و خدمات گسترده‌ای در تمامی زمینه‌های مورد نیاز مشتریان خود اعم از شستشوی فرش، مبلمان، موکت، پرده و … را با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهد.

 تمامی مراحل آبگیری به صورت کاملا مکانیزه و دقیق توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. تعرفه مناسب و منصفانه قالیشویی تهرانپارس برای تمامی خدمات دلیل دیگری برای برتری این مجموعه نسبت به سایر رقبا است.

نتیجه گیری

در این مطلب با قالیشویی در خیابان بهار تهرانپارس آشنا شدید. اگر به دنبال قالیشویی با تمامی خدمات شستشو و بالاترین کیفیت هستید قالیشویی تهرانپارس شرق بهترین گزینه پیشنهادی برای شما عزیزان است. در این راستا با شماره‌های بهترین قالیشویی در تهرانپارس تماس بگیرید. این مجموعه تمامی فرش‌های شما اعم از ماشینی و دستی را با بالاترین کیفیت شستشو خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.