• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

بهترین قالیشویی در شرق تهران

بهترین قالیشویی در شرق تهران

بهترین قالیشویی در شرق تهران

آشنایی با بهترین قالیشویی در شرق تهران

امروزه مانند گذشته شستن فرش در خانه‌ها رواج ندارد و اغلب افراد دغدغه پیدا کردن بهترین قالیشویی را دارند. اگر شما هم برای شستشو فرش‌های خود نیازمند قالیشویی هستید می‌توانید به قالیشویی تهرانپارس شرق اطمینان کنید. این کارخانه با تجهیزاتی مدرن و مکانیزه بدون هیچ گونه آسیبی فرش‌های شما را خواهد شست.

خدمات بهترین قالیشویی در شرق تهران

بهترین قالیشویی با توجه به برخورداری از کارخانه‌ای اختصاصی و ارائه خدماتی حرفه‌ای یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای شستشوی فرش‌ها است. در ادامه با خدمات قالیشویی تهرانپارس آشنا خواهید شد:

شستشوی انواع تابلو فرش

تابلو فرش‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و شستشوی آن‌ها در خانه بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه باعث خواهد شد که بافت تابلو فرش دچار آسیب شده یا رنگ‌های آن در هم ادغام گردند. در حالی که بهترین قالیشویی در این زمینه با تخصص بالایی که دارد به بهترین شکل و بدون کوچک‌ترین آسیبی تابلو فرش‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شستشو خواهد داد.

شستشوی انواع فرش

بهترین قالیشویی در شرق تهران در زمینه شستشو انواع فرش ماشینی و دستبافت و فرش ابریشم از تخصص بسیار بالایی برخوردار است. شما بدون نگرانی هر نوع فرشی که دارید را برای شستشو به این بهترین قالیشویی در می‌توانید بسپارید. در این قالیشویی برای شستشو هر یک از انواع فرش‌ها از روش‌ها و متریال مرغوبی استفاده خواهد شد و از این رو فرش کوچک‌ترین آسیبی نخواهد دید. تمامی مراحل شستشو در قالیشویی تهرانپارس زیر نظر کارشناسان متخصص در زمینه بافت و حتی فرش انجام خواهد شد.

قیمت مناسب

بهترین قالیشویی مناسب‌ترین قیمت را برای خدمات خود در نظر می‌گیرد می‌گیر‌ها را براساس نرخ اتحادیه قالیشویی اعلام می‌کند. قیمت مناسب خدمات قالیشویی باعث شده که به منظور شستشوی فرش‌ها در حجم بالا نیز بتوان به خوبی روی آن حساب باز کرد.

شستشوی تمام اتوماتیک

در بهترین قالیشویی تهران  از به روزترین دستگاه‌های روز دنیا بهره گرفته شده و به صورت کاملا حرفه‌ای فرش‌ها، قالیچه‌های دستبافت و ماشینی شستشو داده خواهند شد. در واقع همه چیز به طور خودکار و تمام اتوماتیک انجام می‌گردد.

خدمات ترمیم و رفو

در این کارخانه قالیشویی ضمن شستشو فرش‌ها، ترمیم و رفو آن‌ها نیز به بهترین شکل انجام خواهد شد. در واقع در صورتی که فرش شما دارای آسیب‌هایی همچون سوختگی، خرابی ریشه‌ها و … باشد شما از خدمات ترمیم این قالیشویی بهره برده و قالی‌های خود را مجدد سالم و نو تحویل می‌گیرید.

لکه گیری فرش‌ها

اگر فرش شما تمیز است اما در نواحی از آن لکه‌هایی وجود دارند که قابلیت پاک شدن را ندارد، در چنین شرایطی شما می‌توانید روی بهترین قالیشویی حساب باز کرده و فر‌ش‌های خود را برای لکه‌گیری به آن بسپارید.

حمل‌ونقل سریع

در صورت تماس با قالیشویی تهرانپارس باید منتظر ماشین مخصوص برای حمل فرش‌ها به قالیشویی بمانید. تعهد بسیار بالایی نسبت به مشتریان خود داریم و در سر زمان مقرر فرش‌ها را از شما تحویل و پس از شستشو نیز به شما تحویل خواهیم داد.

بهترین قالیشویی
بهترین قالیشویی

دلایل تمایز قالیشویی تهرانپارس با سایر قالیشویی‌ها

قالیشویی تهرانپارس در میان سایر قالیشویی‌های فعال در کلان شهر تهران، منحصر به فرد است زیرا تمامی مراحل شستشو و خشک کردن فرش را توسط دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می‌دهد. همچنین شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی به صورت کاملا تخصصی و متمایز از یکدیگر، توسط کادر حرفه‌ای این قالیشویی صورت می‌گیرد. نوع مواد شوینده با توجه به جنس و رنگ الیاف فرش و توسط کارشناسان خبره بررسی می‌شود تا به تار و پود فرش‌های شما آسیبی وارد نشود.

علاوه بر شستشوی دقیق و تخصصی فرش‌های گرانبهای شما عزیزان، خدمات گسترده‌تری همچون رفوگری، ریشه‌زنی، رنگبرداری، شیرازه‌دوزی، مبلشویی و ترمیم فرش را نیز با افتخار به شما عزیزان ارائه می‌‌دهد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال بهترین قالیشویی جهت شستشوی انواع فرش و مبلمان خود هستید ما به شما قالیشویی تهرانپارس شرق را پیشنهاد می‌کنیم. این قالیشویی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و شستشوی کاملا اسلامی در خدمت شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.