• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

شستشوی انواع مبل در تهرانپارس

شستشوی انواع مبل در تهرانپارس

شستشوی انواع مبل در تهرانپارس

شستشو انواع مبلمان در قالیشویی تهرانپارس شرق

شستشوی مبل یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی است که معمولا خانم‌ها با آن درگیر هستند و با استفاده از شیوه‌های مختلفی نظیر استفاده از انواع شوینده‌ها نظیر شامپو فرش سعی می‌کنند مبل‌های خود را از تمیز نمایند. اما باید گفت نتیجه حاصله رضایت‌بخش نخواهد بود در اینجا است که مراجعه به قالیشویی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌شود.

 می‌توانید با برقراری تماس با قالیشویی از خدمات مبل‌شویی این مراکز استفاده کنید. معمولا این مراکز با فرستادن نیروهای باتجربه مبل‌ها را در محل شستشو می‌دهند. اگر ساکن منطقه تهرانپارس و یا مناطق دیگر می‌باشید و به دنبال اطلاعاتی در زمینه شستشوی انواع مبل در قالیشویی تهرانپارس شرق هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روش‌های شستشوی انواع مبل در منزل توسط قالیشویی تهرانپارس شرق

در این بخش شما را با انواع روش شستشوی مبلمان آشنا می‌کنیم:

شستشو مبل در منزل توسط قالیشویی با استفاده از بخار

یکی از شیوه‌های بسیار رایج و پرطرفدار شستشوی مبل در منزل استفاده از بخار است. استفاده از دستگاه بخار برای شستشو مبل علاوه بر تمیز کردن مبل و برطرف نمودن انواع مختلف لک‌ها از بروز آسیب به مبل نیز جلوگیری می‌کند. شستشو با بخار معمولا نیاز به صرف زمان بسیار کمی دارد و شما با خیال راحت در کم‌ترین زمان می‌توانید مبل‌های خود را تمیز مانند روز اول مشاهده کنید.

معمولا دستگاه‌های بخار در شستشو مبل‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کارایی و کیفیت خاص خود را دارند. دستگاه‌های بخار استفاده شده در قالیشویی‌ها برای شستشوی انواع مبل از جدیدترین نوع دستگاه‌های بازار بوده که با داشتن فناوری پیشرفته و به روز قادر است انواع مختلف کثیفی‌ها، ذرات گرد‌وغبار و … را از روی انواع مبل، کاناپه، صندلی‌ها و سطوحی که از پارچه پوشیده شده است را تمیز نماید. در این شیوه از شستشو مبل‌ها خیس نمی‌شوند. می‌توان از این شیوه به عنوان اثربخش‌ترین راه برای نظافت حرفه‌ای انواع مختلف مبل‌ها و روکش‌ مبلمان نام برد.

استفاده از دستگاه مبل‌شویی و مواد نانو در شستشوی انواع مبل‌ توسط قالیشویی

یکی از خدمات قابل ارائه دیگر قالیشویی‌ها در زمینه شستشوی مبل و نظافت آن استفاده از دستگاه‌های مبل‌شویی و مواد نانو است. شستشو مبل با این مدل باعث تمیزی هرچه بیشتر مبل می‌شود و مبلمان همانند روز اول تمیز می‌شوند. استفاده از این شیوه در شستشوی مبل به اندازه‌ای تاثیرگذار بوده که افراد بعد از مشاهده نتیجه از خرید مبل نو منصرف شده‌اند.

خدمات قابل ارائه قالیشویی تهرانپارس شرق در زمینه مبل‌شویی

قالیشویی تهرانپارس شرق در زمینه شست وشوی مبل خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • انجام خشکشویی انواع مبلمان چرم، استیل، راحتی و سلطنتی در مناطق مختلف تهران
  • شستشوی مبل در منزل از طریق شیوه‌های مختلف
  • شستشوی مبلمان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و مواد شوینده عالی بدون وارد شدن هیچگونه آسیب به مبل
  • شستشو تمیز کردن و شستشو انواع سطوح دارای روکش
  • خشکشویی تشک، خوشخواب، کاناپه و …
  • شستشوی مبلمان اداری، صندلی‌های آمفی تئاتر و سالن‌های کنفرانس
شستشوی انواع مبل
شستشوی انواع مبل

مراحل مختلف شستشوی توسط قالیشویی

شستشو مبل توسط قالیشویی طی مراحل مختلفی انجام می‌شود که تمام مراحل باید به ترتیب و با رعایت کامل اصول انجام پذیرد:

  1. اولین مرحله ارزیابی است که طی این مرحله کارشناس مربوطه به ارزیابی جنس پارچه، وضعیت پارچه و تشخیص نوع لک‌های موجود بر روی مبل که نیاز به پاک شدن دارند می‌پردازد.
  2. مرحله دوم در شستشو مبل جاروبرقی کشیدن است. در این مرحله ابتدا با استفاده از یک برس مبل گردگیری می‌شود و بعد تمام سطح و درزهای مبل به آرامی و با دقت جاروبرقی کشیده می‌شود تا گردوغبار، پرز و موی موجود بر روی مبل برداشته و از بین برود.
  3. مرحله سوم لکه‌گیری مبل است. در این مرحله لکه‌گیری و شستشوی نقطه‌ای مبل انجام می‌شود.
  4. مرحله چهارم انتخاب روش تمیز کردن مبل و نوع ماده شوینده با توجه به شرایط مبلمان است.

سخن آخر

شستشوی مبلمان یکی از خدمات متمایز قالیشویی‌ها است که تنها تعداد معدودی از آن‌ها به ارائه خدمات در این زمینه می‌پردازند که این امر نشان‌دهنده تخصصی بودن شستشوی مبلمان است. در آن نیاز است فرد متخصص برای وارد نشدن آسیب به بافت و چهارچوب مبلمان نکات بسیاری را رعایت نماید. قالیشویی تهرانپارس شرق یکی از قالیشویی‌های برتر شهر تهران است که با داشتن متخصصین مجرب به ارائه خدمات در زمینه شستشوی مبل می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.