• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی در محله تهرانپارس

قالیشویی در محله تهرانپارس

قالیشویی در محله تهرانپارس

آشنایی با قالیشویی در محله تهرانپارس

افزایش قیمت فرش‌ها، دلیلی شده است که افراد به نحوه شستن آن‌ها به دلیل تاثیر شستشو بر طول عمر فرش اهمیت بسیار ویژه‌ای بدهند. به همین علت شستشوی فرش خود را به هر قالیشویی نمی‌سپارند و یا اینکه مانند گذشته به صورت خانگی فرش‌های خود را نمی‌شویند بلکه لازم می‌دانند که حتما شستشوی فرش‌ها توسط یک قالیشویی تمام مکانیزه و دارای سابقه بالا صورت پذیرد. اگر در محله تهرانپارس زندگی می‌کنید دیگر دغدغه شستن فرش‌های خود را نداشته باشید و به هیچ عنوان خواندن این مقاله از قالیشویی تهرانپارس شرق را از دست ندهید زیرا ما قصد داریم یک قالیشویی در محله تهرانپارس را به شما معرفی نماییم.

خدمات قابل ارائه در قالیشویی تهرانپارس شرق

تنوع خدمات ارائه شده در این قالیشویی در نوع خود بسیار خاص بوده و تنوع آن زیاد است. در این بخش تنها به بیان برخی از خدمات ارائه شده قالیشویی در محله تهرانپارس می‌پردازیم:

  • شستشوی مکانیزه و خشکشویی با بخار انواع سرویس‌های مبلمان راحتی، سلطنتی، صندلی و … در محل با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته و مدرن
  • شستشو انواع مختلف فرش ماشینی، دستباف، تابلو فرش و طبق آخرین استانداردها و همچنین اصول اسلامی
  • خشک کردن فرش‌‌ها منطبق با استانداردهای روز دنیا و به صورت کاملا اصولی، بدون ایجاد بوی نامطبوع بر اثر رطوبت و نم
  • ترمیم و رفو انواع مختلف فرش ماشینی، تابلو فرش، مبلمان، فرش‌های دستباف و …
  • شستشو انواع وسایل دارای روکش پارچه‌ای و همچنین پرده‌های مختلف نظیر حریر، زبرا و … در محل
  • بهره‌مندی از مواد شوینده درجه یک و استاندارد
  • خشک نمودن و به دنبال آن اتوکشی پیشرفته فرش‌‌ها بعد از پایان شستشو
  • تحویل فرش‌‌ها درب منزل به صورت کاور شده

تفاوت قالیشویی تهرانپارس شرق نسبت به دیگر قالیشویی‌های فعال در سطح شهر

به طور معمول شیوه و نحوه شستشوی فرش‌ها همچنین استفاده از مواد شوینده در قالیشویی‌ها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارند. تفاوت قالیشویی‌ها با یکدیگر تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود بلکه قالیشویی‌ها از نظر خدمات ارائه شده هم با یکدیگر تفاوت‌هایی نیز دارند.‌

در این قسمت به بیان تفاوت‌های متمایز قدیمی ترین قالیشویی در تهرانپارس نسبت به دیگر قالیشویی‌ها می‌پردازیم:

شستشوی انواع مبلمان در محل

شستشوی مبلمان یکی دیگر از خدمات متمایز این قالیشویی برتر است برای شستشوی مبلمان نیاز به انتقال مبلمان به قالیشویی نبوده بلکه این قالیشویی با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز شستشوی و خشکشویی مبلمان را در محل انجام می‌دهد. بهتر است بدانید که در سطح شهر تنها چند قالیشویی مکانیزه وجود دارد که این قابلیت را دارند در زمینه شستشوی مبلمان در محل فعالیت کنند.

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف

امروزه فرش‌ها دارای تنوع زیادی در طرح، رنگ، بافت و … و قیمت‌ها هستند به همین علت شستشوی فرش‌ها به یک فعالیت تخصصی تبدیل شده است و نمی‌توان همچون گذشته شستشوی فرش را به صورت خانگی انجام داد. بلکه نیاز است که حتما فرش‌ را به یک قالیشویی که از پرسنل با تجربه و کارشناسان حرفه‌ای برخوردار است و از تجهیزات مدرن در زمینه شستشوی فرش بهره می‌گیرد، سپرد. قالیشویی در محله تهرانپارس  تمام این شرایط را دارا بوده و شما تنها با یک بار مراجعه به این قالیشویی مشتری دائمی آن می‌شوید.

ترمیم انواع فرش دستی و ماشینی

امروزه به دلیل افزایش چشمگیر قیت‌های فرش افراد زیادی سعی می‌کنند از فرش‌های قبلی خود مراقبت بیشتری نمایند و در صورت نیاز به جای تعویض فرش آن را تعمیر و ترمیم نمایند‌. بنابراین قالیشویی قادر به برطرف کردن این نیاز است که دارای یک کادر حرفه‌ای در زمینه ترمیم فرش باشد.  یکی از خدمات قابل ارائه قالیشویی تهرانپارس شرق که در زمینه آن سابقه و مهارت بسیار بالایی دارد ترمیم و رفو فرش است.

 بیشتر افرادی که از فرش دستی استفاده می‌کنند به علت تبحر این قالیشویی در زمینه ترمیم، فرش دستی خود را برای تعمیر به این قالیشویی می‌سپارند. پس بدون درنگ تلفن خود را بردارید و برای انجام رفو فرش خود با این قالیشویی ممتاز تماس بگیرید.

قالیشویی در تهرانپارس
قالیشویی در تهرانپارس

عضویت در اتحادیه قالیشویان و برخورداری از تعرفه‌ مناسب

شاید در نظر اول افراد با خود گمان کنند که با توجه به مکانیزه بودن این قالیشویی و خدمات متمایزی که ارائه می‌دهد تعرفه‌های آن نیز باید بسیار بالا باشد‌ اما باید گفت این قالیشویی یکی از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویان بوده و تمام نرخ‌های آن طبق تعرفه‌های اعلام شده از سوی اتحادیه قالیشویی است.

خلاصه

از قالیشویی تهرانپارس شرق می‌توان به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های تمام مکانیزه سطح شهر نام برد. خدمات ارائه شده توسط این قالیشویی در نوع خود بسیار متمایز و منحصر به فرد است. داشتن سابقه بالا، استفاده از پرسنل آموزش دیده و کارشناسان فرش در زمینه شستشو همچنین تعمیر انواع فرش‌ها و … از ویژگی‌هایی بوده که هر فرد می‌تواند با خیال آسوده شستشوی فرش‌های خود را به این مجموعه معتبر بسپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.