• تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، بعد از چهارراه 139، پلاک 144
  • 021-77327181

قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

آشنایی با قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

یکی از دغدغه‌های اغلب خانم‌های خانه دار با نزدیک شدن به عید نوروز و هر زمانی که نیاز به خانه تکانی باشد پیدا کردن یک قالیشویی مناسب و کاربلد است‌. با توجه به قیمت بالای فرش‌ها مراقبت از آن‌ها امروزه بسیار اهمیت دارد و این موضوع باعث شده که اغلب افراد به هر قالیشویی اعتماد نکنند. قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس با ارائه بهترین خدمات در زمینه شستشو انواع فرش، موکت، مبلمان و … در این راه شما عزیزان را یاری می‌کند.

خدمات بهترین قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس باید خدماتی متنوع از شستشو و تمیزکاری ارائه دهد که در ادامه به این خدمات اشاره می‌کنیم:

شستشوی انواع فرش دستی و ماشینی

قالیشویی باید در زمینه شستشوی انواع فرش‌ها بهترین خدمات را ارائه دهد. در این صورت شما با خیالی آسوده انواع فرش دستبافت، ابریشم، ماشینی و تابلو فرش را به این قالیشویی خواهید سپرد. بهترین قالیشویی متناسب با نوع فرش شما و با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها و متریال، شستشوی فرش‌ها را انجام می‌دهد. لذا فرش‌ها کم‌ترین آسیبی هنگام شستشو نخواهند دید.

فرش‌های دستبافت با توجه به ظرافت و حساسیتی که دارند نیازمند شستشو با روشی مخصوص و موادی مرغوب و خاص هستند تا دچار مشکلاتی همچون قاطی شدن رنگ‌ها نشوند.

خدمات مبل‌شویی در منزل

بهترین قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس ضمن شستشوی انواع فرش‌ در زمینه شستشوی مبلمان نیز بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. به دلیل سنگینی مبلمان و احتمال آسیب دیدن آن‌ها حین انتقال به کارخانه قالیشویی شما می‌توانید در خانه از خدمات شستشوی مبلمان بهره‌مند شوید. در واقع بهترین قالیشویی برای راحتی حال مشتریان خود خدمت مبل‌شویی در منزل را در نظر می‌گیرد.

برای این منظور کافی است با قالیشویی تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان ممکن پرسنل در محل شما حضور یابند. نیروهای متخصص بهترین قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس به خوبی با نکات شستشو مبلمان در محل آشنایی دارند.

خدمات رفوگری

از دیگر خدمات بهترین قالیشویی رفوگری است. قالیشویی ضمن شستشوی انواع فرش در زمینه ترمیم و رفو آن‌ها نیز باید تخصص داشته باشد. در صورت آسیب‌دیدگی فرش خود به راحتی با قالیشویی تماس بگیرید و برای ترمیم فرش را به آن‌ها بسپارید. انواع خدمات رفوگری ارائه شده به مشتریان به شرح زیر هستند:

  • لکه‌برداری فرش دستبافت
  • شیرازه دوزی فرش
  • رفو فرش دستبافت
  • ترمیم پارگی فرش دستبافت
  • ریشه بافی فرش دستبافت
  • رنگ‌برداری فرش دستبافت

چرا قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس؟

فرش از زیباترین وسایل منزل به شمار می‌رود و بیشترین رفت و آمدها بر روی آن است. این محصول حضوری ثابت در مهمانی‌ها و زندگی اکثر ما ایرانی‌ها دارد. به همین دلیل زیبایی و تمیزی آن برای ما حائز اهمیت است. برای انتخاب بهترین قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس باید به دنبال ویژگی‌های متمایز یک مجموعه باشید. در ادامه به این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • باید قالیشویی مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد.
  • خدمات قالیشویی باید دارای کیفیت بالایی باشند.
  • ارائه خدمات و پاسخ به مشتریان باید به سرعت انجام شود.
  • از شوینده‌های باکیفیت و مخصوص هر فرش استفاده شود.
  • فرآیند شستشوی فرش کاملا تخصصی باشد.
قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس
قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس

چگونگی ثبت سفارش در قالیشویی تهرانپارس

برای این کار شما می‌توانید با یکی از شعبه‌های قالیشویی تهرانپارس تماس بگیرید و پس از مشاوره ثبت سفارش نمایید،گ. همچنین ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز برای شما امکان دارد. پرسنل مجموعه بعد از هماهنگی با شما در محل حاضر شده و به کارشناسی فرش شما خواهند پرداخت. پس از دریافت فرش، آن‌ها در کارخانه شسته می‌شوند و سپس در گرم‌خانه خشک شده و پس از اتو، کاور شده آماده تحویل به شما می‌شود.

نتیجه گیری

در این مطلب از وب سایت قالیشویی تهرانپارس شرق به خدمات این مجموعه پی بردید. در صورتی که به دنبال یک قالیشویی معتبر و متعهد هستید پیشنهاد می‌کنیم به قالیشویی در فلکه اول تهرانپارس اعتماد نمایید. برای این منظور با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا پرسنل خوش برخورد و متخصص این مجموعه در محل حاضر شوند و فرش‌های شما را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.